FANDOM

Order-AdamantineArrows.gif

Symbol Adamntowych Strzał

Adamantowa Strzała (ang. Adamantine Arrow) to jeden z Zakonów Przebudzonych skupiający się na walce i współzawodnictwie, tak fizycznym jak i duchowym. Tak zwana Droga Adamantu nakłada na nich 5 podstawowych maksym (zwanych Dłonią) według których muszą oni żyć i wypełniać swoje obowiązki. Z tych zasad wyłania się obraz Strzał nie tylko jako magów-wojowników, jak żołnierze czy policjanci, ale także strażaków, lekarzy czy nawet prawników. Prawdziwa Strzała zawsze dąży do perfekcji, jest ciągle "w walce", zawsze dotrzymuje swego słowa, nigdy się nie poddaje i zawsze służy Przebudzonym.

Historia Edytuj

Adamantowe Strzały sięgają swymi korzeniami Atlantydy, kiedy to jego ich poprzednicy tworzyli kastę Pazura Smoka (łac. Ungula Draconis),ludzi oddanym fizycznej służbie Królestwu. Po Upadku zostali obrońcami i bohaterami otoczonych przez wrogów Magów z Diamentu.

Organizacja Edytuj

Jako Zakon magów dążących do perfekcji, Strzały walczą i konkurują ze sobą cały czas. Jednak, jak na wojowników przystało, struktura wewnątrz Zakonu jest podporządkowana przywódcy, mistyka i generała, Mędrca Adamantu. Drugim znanym tytułem jest Opiekun Sztandaru, mag będący obrońcą swego Kręgu.

Znani są oni także ze swego oddania Przysięgom - jeżeli Strzała coś ci przysięgnie, możesz być pewien że nie spocznie, póki tego nie dokona.

Dziedzictwa Edytuj

Poniżej wymienione zostały Dziedzictwa powiązane z Zakonem:

Ciekawostki Edytuj

  • do dodania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki