FANDOM

Arcymag to czarownik, który przekroczył granice znanej Magii, osiągnowszy tytuł Arcymistrza (patrz Tytuły Mistrzostwa ) w choć jednej ze swych Arkan. Arcymagowie dla Przebudzonych, są tym czym Przebudzeni dla Śpiących - żywą legendą, często okazującą się tylko plotką. To co jednak ich różni od tego porównania, to to że Czyniący mają dowody na ich wpływ ( często jednak bardzo tajemnicze jak sami Arcymagowie ), a czasem, wybrani z nich mogą nawet spotkać twarzą w twarz jednego z nich.

Według opowieści, Arcymagowie dbają o to by kierować Magów w Wojnie Wstąpienia,choć w taki sposób by ci nie zauważyli tego wpływu ( przez cyników określonego jako manipulacja ). Nazywa się to Pax Arcanum, Pokój Tajemnic, i oznacza, że żadna ze stron w Wojnie nie może korzystać z jawnej magii Arcymistrzowskiej, czy ujawniać swą egzystencję niższym czarodziejom. Podobno Arcymagowie sami regulują ten traktat by niedoprowadzić do zniszczenia Upadłego Świata.

Jednak nadal, społeczeństwo Magów jako takie, wierzy, że Arcymagowie są w bezpośrednim kontakcie z Wyroczniami i prowadzą swych mniej oświeconych braci ku zywciestwu.

Jest wiele plotek co może Arcymistrz i jego Imperialne Tajemnice, choć jednymi z najczęściej powtarzanymi to nadawanie Prawdziwych Imion i tworzenie Kaplic (ang.Chantries), Sanct poza znaną rzeczywistością. Jednak muszą oni używać do tego celu Kwintesencji, potężnych składników tych czarów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki