FANDOM

Daimon to byt astralny będący przewodnikiem po danym Oneirosie śniącego, półbóg jego własnej psychiki. Jest tak oprowadzaczem, jak i ogrodnikiem, istotą wprowadzająca porządek w chaosie Wewnętrznych Królestw. Jego celem jest zawsze jeden: udoskonalanie właściciel Oneirosa. W wypełnieniu go nie cofnie się przed niczym, razem z kontrolowaniem wizji śniącego, choć zazwyczaj stara się tylko przedstawiać dane zjawisko alegorycznie. Ma pokazywać błędy, wady, czasem nawet nauczać. Należy jednak pamiętać że nie posiada on żadnej wiedzy której śniący sam nie posiadł - może sobie z niej nie zdawać sprawy, ale zawsze są to rzeczy których właściciel kiedyś doświadczył i może próbował pozbyć się ze swego przytomnego umysłu. W przypadku Czyniących , dotyczy to też znajomości Arkan - Daimon, w obrębie Astrala, może korzystać ze wszystkich mocy swego gospodarza.

Z tego powodu wielu Przebudzonych, zwłaszcza tych z bardziej psychologicznym usposobieniem, uważa Daimona za wcielnie naszych własnych nakazów i zakazów, naszego Superego , kiedy astralny podróznik jest samym Ego osooby. W modelu tym, demony goetyckie sąId śniącego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki