FANDOM

Ludzie od zawsze bali się ciemności. Przyjazny w świetle dnia pokój, nabierał na noc przerażających cech . Niejedno dziecko prosiło rodziców, by sprawdzili, czy pod łóżkiem lub w szafie nie kryje się jakiś potwór. I o ile rodzice zbywają takie prośby uwagami typu "potwory nie istnieją", to sami nie są do końca przekonani o prawdziwości tych słów. Mroki z definicji są przerażający, mimo to nie walczą z tym stereotypem. Wielu z nich zamieszkuje stare, zrujnowane domy, które sąsiedzi uznają potem za nawiedzone. Większość z nich jest szczupła i dosyć wysoka. Mają albo przerażające cechy wyglądu (trupie ciało, pomarszczona skóra i długie spiczaste uszy), albo budzące niepokój (niezwykła bladość, groźna i ponura twarz). Cechy te prezentują istoty takie jak Północnica, Boogeyman, Strzyga, Bebok, czy Nieumarli. Nie ma konkretnych prac do wykonywani których mogli by być przekształceni, bo mogli się zajmować równie dobrze sprzątaniem, pracami fizycznymi, jak i byciem zabawką. Ich wygląd odzwierciedla jednak w jak okropne miejsce musieli trafić - meijsca które otaczając je ciemnoscią, wlały ciemność w ich serca.

Kontraktem tego pozoru jest Kontrakt Ciemności.

To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli potrafisz, rozbuduj go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki