FANDOM

Pojedynki to często występująca forma rozstrzygania sporów wśród Odmieńców. Równie często są odbywane w celu obrony honoru, lub zemsty. Prócz zwykłych pojedynków odbywających się w naszym świecie -a polegających głównie na zmaganiach w różnych dyscyplinach- istnieją jeszcze dwa sposoby pojedynkowania się:

Oneiromachia: Czyli walka w snach. Odmieńcy rzadko umawiają się by stoczyć walkę w czyimś śnie. Częściej jest on wywołany poprzez pojawienie się wrogo nastawionej istoty lub osoby. Podstawą do walki w snach jest oneiromancja, a kontrakt snu niezwykle skuteczną bronią. Oneiromachia jest bardzo nieprzyjemna dla osoby której sen jest używany jako pole walki, nie mówiąc o krzywdach jakich może doznać poprzez nieuwagę walczących.

Pojedynek w Gąszczu: To pojedynkowanie nie ma nic wspólnego ze zdrową rywalizacją, a podejmując rękawicę, należy być przygotowanym, że ktoś może zginąć. Wszelkie zasady dotyczące pojedynku należy ustalić przed wejściem do gąszczu. Zagubieni muszą ustalić, czy walczą do pierwszej krwi, śmierci, czy poddania się. Potem przechodzą przez bramę. Od tego momentu gąszcz reaguje. Rośliny przesuwają się tworząc miejsce do pojedynku, a nawet dla gapiów (gąszcz zdaje się zresztą samemu przyglądać walce), a wszelkie źródła światła jaśnieją, dla lepszej widoczności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki