FANDOM

(Zobacz też Magiczne Tradycje Oakthorne'a)

Tradycja Magiczna to zbiór wierzeń i rytuałów Śpiących wśród których Przebudzeni szukają głębszych prawd Nieziemskiego Świata. Z nich też nich też wynikają podstawowe grupy odkrywające Niską Magię Upadłego Świata. Ponieważ dla Magów wiedza to potęgą, studia nad tymi praktykami przynoszą wymierne korzyści, w postaci noweg rodzaju Magii - Roty Tradycji nie zwiększają wystąpienia Paradoksu w obecności Śpiących, mają Warunkowe Trwanie (ang. Conditional Trigger) oraz pierwsze zaklęcie w scenie nie liczy się do Tolerancji Czarów. Poza tym, Mag może rzucać te Roty wraz ze Śpiącymi praktykantami tej Tradycji. Każda Tradycja ma jeszcze Wyższe Misteria, sekrety dostępne tylko jej.

Przykładowe Tradycje to:

  • Appalachiańskie Hoodoo: Zaściankowy styl magii ludowej  znajdywany głownie na wiejskim wschodzie i południu Stanów Zjednoczonych. Appalachiańskie hoodoo wydaje się być synkretycznym odrostem od tradycji Pansylwańskich Holendrów, Szkotów, którzy się osiedliliw Górach Appalachach i wierzeń Natywnych Amerykanów.
  • Magia Hermetyczna: Spadkobiercy wysoko rytualistycznej magii Hermesa Trismegistusa, hermetyczna magia jest jedną z nóg trójnogu na którym Zachodnia Tradycja Okultystyczna została zbudowana. Hermetyczni adepci skupiają się na magii planet, alchemii i przywoływaniu duchów - elementalnych, demonicznych, anielskich oraz planetarnych - w celu wykonania Wielkiego Dzieła.
  • Kabała: Druga z nóg Zachodniej Tradycji Okultystycznej, Kabalizm narodziła się z Żydowskiego mistycyzmu rabinistycznego, praktykowana przez tylko najlepiej wykształconych Żydowskich uczonych. Z biegiem czasu, jednak, filozofia Kabalizmu znalazła swą drogę do ogólnego zachodniego okultyzmu, jednak w innej formie niż ta praktykowana przez Żydowskich mistyków.
  • Spirytualizm: Popularny podczas Ery Wiktoriańskiej, i bazujący na wielu ezoterycznych tradycjach, główne założenie spirytualizmu było że duchy zmarłych ukochanych unosiły się koło tych którzy wspominali ich dobrze, i tych o odpowiedniej czułości i otwartym umyśle mogli się skomunikować z nimi, albo przez słuchanie tego co mają do powiedzenia, działanie jako medium dla nich albo nawet zmuszając do zamanifestowania się otwarcie.
  • Taoistyczne Czarownictwo: Starożytny system okultystycznych praktyk. Taoistyczne Czarownictwo poprzez uszlachetnienie magii ludowej zasadami i filozofią taoizmu. To synkretyczne sekrety, które zawierają wysoki rytualizm, interakcje z biurokracją duchów, praktyki sztuk walki i przekazywaniu elementarnego qi, zmieszane by stworzyć tradycje magii wysoko cenioną za cuda jakie produkuje.
  • Tajemnice Templariuszy:  W pewnym momencie, posiadali nieograniczoną władzę od Kościoła za swe odkrycia i poświęcenie w Ziemi Świętej. W przeciągu kilku pokoleń, zostali ekskomunikowani przez Watykan, ale ich wielkie skarby nigdy nie zostały odnalezione. Wiele społeczności okultystycznych twierdziło że podrzymuje ich dziedzictwo: Masoni, Różokrzyżowcy i wiele innych. Zgłebiając etos poświęcenia w sercu Chrześcijańskiej teurgi, zwolennici magii Templariuszy są zaznajomieni w zwalczeniu najgorszych rzczy: zarówno w świecie jako takim, jak i w swych szeregach.
  • Tradycyjne Czarwonictwo: Pierwotna, jako tradycja oparta na kultach misteriów, czarownictwo patrzy na cykle świata naturalnego - obrót Ziemi wokół Słońca, Księżyca wokół Ziemi - jako swe najpotężneijsze symbole. Głowne metody Czarownictwa -  boski imment do znalezienia w Ziemi, Mężczyźnie i Kobiecie, niż w jakiś dalekich Niebiosach - ociera się o etos osobistej mocy nad żywiołami świata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki